Detoxifiere intelectuală & sufletească

A trecut ceva vreme de la ultima postare mai exact 127 de zile. În acest timp am fost plecat din ţară într-un loc în care nu am avut acces la internet si nici nu am fost deranjat de telefoane. Nu am citit presa din România şi nici nu am avut acces la informaţii despre evoluţia lucrurilor din ţară.

Probabil veţi crede că fără aceste instrumente strict necesare omului modern, am intrat în inaniţie intelectuală… Ei bine NU! Am avut cu mine familia, Biblia şi alte câteva cărţi care m-au ajutat nu să supravieţuiesc ci să  dezvolt plenar  omul dinlăuntru.

Licenţa mi-a consumat multe resurse şi  cei dragi au simţit din plin absenţa mea în viaţa de familie. Acest timp a fost binevenit pentru a strânge legăturile slăbite cu cei doi copii şi iubita mea soţie. Recomand un astfel de timp tuturor familiilor pentru reînnoirea legămintelor şi împrospătarea tonusului familial.

Cred că acest proces de înlăturare a toxinelor intelectuale, morale şi spirituale acumulate de-a lungul timpului, fără ca măcar să realizăm, trebuie săvârşit la intervale regulate  pentru a obţine vigoarea necesară luptelor vieţii.

Asemeni programelor de curăţare a regiştrilor din PC, e nevoie de un timp special în care să nu mai dăm minţii multă informaţie şi nici inimii mult stres, permiţând CUVÂNTULUI şi DUHULUI SFÂNT să ne purifice. Desigur acest proces trebuie efectuat zilnic, dar pentru o detoxifiere totală este nevoie de o cură specială în care izolaţi sau rupţi de realitatea ce ne înconjoară, să eliminăm otrava din noi făcând loc vituţilor sfinte.

2 Răspunsuri

  1. Bravo voua si bine ai revenit! Har si pace!

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

