Eşti o povară sau un purtător de poveri?

„Purtati-va sarcinile unii altora si veti implini astfel legea lui Hristos”
(Galatenl 6:2)
Geamantanul vinei. Un sac de nemultumire. Pe un umar iti arunci o geanta de oboseala, iar pe celalalt o alta de amaraciune. La astea mai adaugi un rucsac de ingrijorare, un geamantan de singuratate si un cufar mare te teama. Ajungi astfel, nu peste mult imp, sa cari mai mult decat un hamal. Atunci sa nu te miri ca esti atat de obosit la capatul zilei. Sa tarasti bagaje este epuizant. Cartea lui Max Lucado „Calatorie fara bagaje”
Toţi avem poverile noastre. Greutăţi pe care ne străduim să le purtăm şi să nu cădem sub povara lor.
POVÁRĂ, poveri, s.f. 1. Greutate (mare) pe care cineva o are de cărat; sarcină, încărcătură. 2. Fig. Suferinţă fizică sau morală; chin, apăsare, trudă, zbucium. ♦ Obligaţie, însărcinare grea.
NATURA POVERILOR
Păcatele noastre o povară
Căci fărădelegile mele se ridică deasupra capului meu; ca o povară grea, Sunt prea grele pentru mine. Psalmi 38:4
Singurătatea  o povară
Pentru ce m-ai pus ţintă săgeţilor Tale, de am ajuns o povară chiar pentru mine însumi? Iov 7:20
Suferinta o povară
Ocara îmi rupe inima, şi Sunt bolnav; aştept să-i fie cuiva milă de mine, dar degeaba; aştept mângîietori, şi nu găsesc nici unul. Psalmi 69:20
Povara fricii
Isaia 41:10  nu te teme, căci Eu Sunt cu tine; nu te uita cu îngrijorare, căci Eu Sunt Dumnezeul tău; Eu te întăresc, tot Eu îţi vin în ajutor. Eu te sprijinesc cu dreapta Mea biruitoare.
Povara vinei
Veniţi la Mine, toţi cei trudiţi şi împovăraţi, şi Eu vă voi da odihnă. Matei 11:28
Povara nemultumirii
Iuda 1:16  Ei Sunt nişte cîrtitori, nemulţămiţi cu soarta lor; trăiesc după poftele lor; gura le este plină de vorbe trufaşe, şi slăvesc pe oameni pentru câştig.
Povara ingrijorarii
Filipeni 4:6  Nu vă îngrijoraţi de nimic; ci în orice lucru, aduceţi cererile voastre la cunoştinţa lui Dumnezeu, prin rugăciuni şi cereri, cu mulţumiri.
Povara invidiei
Iacov 3:16  Căci acolo unde este pizmă şi duh de ceartă, este tulburare şi tot felul de fapte rele.
POVERILE LUI HRISTOS
Fariseismul nostru
Urăsc lunile voastre cele noi şi praznicele voastre; Mi-au ajuns o povară, nu le mai pot suferi  Isaia 1:14
Poverile noastre
Binecuvântat să fie Domnul, care zilnic ne poartă povara, Dumnezeu, mântuirea noastră. Psalmi 68:19
Păcatele noastre
Va vedea rodul muncii sufletului Lui şi se va înviora. Prin cunoştinţa Lui, Robul Meu cel neprihănit va pune pe mulţi oameni într-o stare după voia lui Dumnezeu, şi va lua asupra Lui povara nelegiuirilor lor. Isaia 53:11
SCOPUL NOSTRU=>LUAREA POVERILOR
Ia poverile fraţilor
„Purtati-va sarcinile unii altora si veti implini astfel legea lui Hristos” (Galatenl 6:2)
Ia poverile marginalizaţilor
Şi Isus i-a zis: „Nici Eu nu te osîndesc. Du-te, şi să nu mai păcătuieşti Ioan 8:11
Ia poverile vrăşmaşilor
Dacă vezi măgarul vrăjmaşului tău căzut sub povara lui, să nu treci pe lângă el, ci să-i ajuţi să ia povara de pe măgar. Exodul 23:5
Ai grijă să nu fi tu o povară pentru alţii
N-am mâncat de pomană pâinea nimănui; ci, lucrând şi ostenindu-ne, am muncit zi şi noapte, ca să nu fim povară nimănui dintre voi. 2 Tesaloniceni 3:8
Nicu Meister
Lasă un răspuns

