Un om – O trezire – Liviu Olah

Înainte de a mă naşte eu, prin anii 1974-1977, în ţara noastră, mai precis în Oradea, avea loc o trezire de proporţii unde Dumnezeu se folosea cu putere de slujitorul său Liviu Olah. Am auzit vorbindu-se despre acele vremuri în care deşi serviciul divin începea la ora 9:00 dimineaţa la ora 7:30 nu mai erau locuri în sală.Veneau credincioşi din toată ţara pentru a vedea cu ochii lor ceea ce se întâmpla la Oradea. Am tânjit după acele vremuri şi încă mai tânjesc. M-am întrebat ce fel de predici prezenta fratele Olah încât ascultătorii erau mişcaţi până la lacrimi. Ei bine astăzi am dat peste un site care găzduieşte 7 predici ale păstorului Olah. Recomand ascultarea acestor predici, pentru a ne face o idee vagă despre ceea ce acum numim „Trezirea de la Oradea”. Ascultă predicile aici!
Pentru o retrospectivă Liviu Olah puteţi accesa blogul D. Mănăstireanu.
Puteti vedea mai jos viaţa lui Liviu Olah în imagini:
Acest filmuleţ l-am luat de aici!
4 gânduri despre „Un om – O trezire – Liviu Olah

Lasă un răspuns

