Stropi de dragoste (1)

Deschid o serie de articole în care voi prezenta cuvintele care mi-au clocotit în suflet, în perioada curtării soţiei mele. Am regăsit, acum după 6 ani, acele răvaşe scrise cu atâta pasiune în epoca primei iubiri. Am întrebat-o pe soţia mea dacă-mi dă voie să dezvălui acele epistole personale şi a fost de acord. Am ales pentru început o misivă scrisă la 7 zile după începerea prieteniei.
Osea 11:4  I-am tras cu legături omeneşti, cu funii de dragoste,
Am căutat dragostea cu disperarea singuraticului. Am alergat în zeci de locuri şi biserici, pentru a prinde măcar o fărâmă din măreţia iubirii.
În cele din urmă obosit de atâta alergare, epuizat de atâta căutare, m-am aşezat îngândurat pe bolovanul desnădejdii. Credeam cu naivitate că nu voi reuşi vreodată să am parte de revelaţia iubirii. Dar … deodată, am simţit că sunt legat cu străşnicie de o forţă pe care nu o vedeam, dar pe care o simţeam prezentă în fiecare celulă a corpului meu. Eram imobilizat! Funiile care mă ţintuiseră locului cu atâta temeinicie erau FUNIILE DRAGOSTEI. Şi din acele momente am devenit sclavul iubirii, urmând-o cu docilitate prin toate ungherele universului.
Au trecut şapte zile de atunci şi acum când consemnez acest lucru în jurnalul fericirii, nu pot decât să afirm cu tărie că legăturile iubirii, mi-au dat atâta împlinire, încât aş vrea să fiu mai strâns legat şi tot mai strâns, până mă voi face una cu iubirea.
A consemnat aceste lucruri, un peregrin pe tărâmul iubirii.
3 gânduri despre „Stropi de dragoste (1)

  1. Pingback: Stropi de dragoste (2) « Flori de Nard

Lasă un răspuns

