Perle copii(1)

Într-una dintre zilele de toamnă, în care a plouat de dimineaţa pană seara,
am hotărât să-mi scot totuşi, puţin, copilul la aer. Ne-am luat umbrelele şi am plecat. Afară, copilul meu – care pe atunci avea 3 ani – mă întreabă (uitându-se la picăturile care îi udau hainele):
– Mami, ploaia e curată?
– Da, îi răspund, liniştindu-l (să nu se impacienteze că i se murdaresc hăinuţele).
– Dar cine a spălat-o?
***
Zilele trecute, ne plimbam cu copiii prin parc, după câteva ore de zbenguială prin zăpadă. Luăm fiecare câte un copil obosit în cârcă şi încet, ne îndreptăm spre ieşirea din parc. Copiii tăceau mâlc, toropiţi fiind de atâta joacă. La un moment dat, Ana zice: „Mami, am vazut o chineză!”. Diana, cu un ton didactic calm si relaxat, îi spune:”Anuca, nu se zice chineză, se zice chinezoaică.” OK. Mai mergem ce mai mergem, şi o auzim pe Ana: „Mami, tati, am văzut un copil chinezoic!”
***
Şi acum, pentru că aţi fost cuminţi primiţi şi un cadou de sărbători.Copii mei sunt tare fascinaţi de felicitarea asta. Poate o să le placă şi copiilor voştrii. Faceţi clik pe câte un ren şi vedeţi cum se îmbunătăţeşte corul renilor.
Apăsaţi aici pentru a deschide felicitarea!
2 gânduri despre „Perle copii(1)

  1. Se poate ca moşul să vină cu bota, cum spui tu, dar Isus Hristos are întodeauna daruri bune pentru copii sai!
    Şi da, este cazul să ne gândim cel puţin de sărbători şi la cei nevoiaşi, orfani sau copii ai străzii.

Lasă un răspuns

