Simularea revenirii lui Isus (update)

David Nagy este Preşedintele Comunităţii Evreilor Mesianici din Oradea. Aveţi alături un clip în care el vorbeşte despre Proiectul Blue Beam –  proiectul organizaţiilor oculte de falsificare a revenirii lui Isus (Yeshua) şi lepădarea de credinţă.

2 gânduri despre „Simularea revenirii lui Isus (update)

  1. Un material foarte bun. Acum un an citisem si eu despre Proiectul Blue Beam. O predica binevenita pentru a ne trezi si a fi atenti la vremurile pe care le traim. Domnul este cu noi insa. Sa ne incredem in El.

    • Eu l-am descoperit abia acum şi mi se pare de-a dreptul strigător la cer. Nu m-am gândit nici o clipă că s-ar putea face aşa ceva. Doamne păzeşte-ne!

Lasă un răspuns

