E vremea colindelor…

Dragii mei,

Vă doresc din inimă, cele mai sincere urări de bine. Să mergeţi la colindat, dacă puteţi, dacă nu, rămâneţi acasă aşteptând colindătorii. Eu o să merg la colindat şi o să revin când pot cu fotografii. Citeam pe unul din bloguri deunăzi, despre influenţa colindelor şi dacă în urma audierii lor cineva s-a întors cu adevărat la Dumnezeu. Eu cred că sunt oameni care au fost cercetaţi în urma colindelor. Chiar dacă nu au luat o decizie atunci sunt sigur că serile de colindă au făcut parte din procesul de convertire al multora. Eu cred în puterea Duhului Sfânt care lucrează prin colindele rostite de noi, uneori cu vocile răguşite, alteori cu glasurile dârdâind de frig, dar întodeauna abundând de puterea Duhului Sfânt care transformă caractere şi obiceiuri…

Dacă mă primiţi cu colinda, am o colindiţă dragă sufletului , din amintirile copilăriei mele. Nu am găsit-o pe net aşa că am editat-o eu în grabă şi am pus-o pe Youtube.

5 gânduri despre „E vremea colindelor…

  1. Fie ca Nasterea Domnului sa va aduca o raza de lumina intr-o lume tot mai mult acaparata de intuneric si fie ca harul Craciunului sa ne daruiasca puterea de a percepe raza de lumina care tocmai se naste pentru ca si noi sa devenim, la randul nostru raze de lumina pentru cei din jur. Craciun fericit!

  2. Nu vreau decât să îţi doresc ca să ai parte de o sărbătorire a duhului şi experienţa prezenţei vii a Celui ce nu se mai naşte niciodată. A făcut-o odată şi a mers până la capăt.
    Chiar dacă pare neînsemnat, de aceea scriem pe bloguri creştine.
    Cu dragoste,
    Mitruţ Ştiopu

    • Sunt un firicel de floare,
      Langa crucea cu piroane.
      Floarea-i mica, dealu-i mare;
      Ce parfum sa dea o floare?
      Dar, ca mine, Domnul are /: milioane! :
      Milioane de blogeri care scriu spre slava lui Dumnezeu împrăştie o mireasmă plăcută spre cinstea Mântuitorului!

Lasă un răspuns

