La colindat…

Aşa cum am promis, postez câteva fotografii de la colindat. Am fost plecat la părinţi, la sat, unde am avut o întâlnire de familie. Am scos acordeonul de la naftalină şi am cântat naşterea lui Isus , pe la ferestrele sătenilor şi în biserica locală de apx .20 de membrii. Ce s-au mai bucurat bătrâneii. Foarte rar le este călcat pragul. Să fie oare dorinţa de a împlinii versetul din Proverbe: „Calcă rar în casa aproapelui tău ca să nu se sature de tine şi să te urască”?

A fost frumos, deşi am fost şi refuzaţi pe motiv că „ne râde lumea dacă-mi cântaţi la fereastră”. Mai sunt încă oameni care iubesc mai mult părerile oamenilor decât voia divină.



3 gânduri despre „La colindat…

    • Te asteptăm în ţară pegînduri, pentru a te bucura pe viu de frumoasele obiceiuri româneşti nu doar din fotografii sau din auzite! Dorul de tară e greu şi secătuitor.

Lasă un răspuns

