De prin biserici adunate

Într-o biserica la ora de rugaciune, un frate se roaga cu voce tare: “Doamne, ai mila de mine! Doamne, caz din asta ca al meu, n-ai vazut Tu, Doamne, de cand esti Tu…”

„Fraţilor, să nu vă mai plângeţi atâta de căldură! Mai bine pregătiţi-vă pentru când vom ajunge în iad, pentru că acolo temperaturile-s de mii de grade Celsius!” (într-o adunare din Florida, prin anii 1990)

O rugăciune a unuia: „Doamne, ai milă de mine că mă chinui amarnic, mi-a ajuns piatra pe uretră şi mă doare ca pe o femeie în durerile naşterii!”

O rugăciune a altuia: „Doamne, ai milă de toţi, de oile şi oiţele Tale, şi de mine, berbecuţul Tău!”

Plângerile unui frate la o adunare generală a unei adunări din Australia. Fratele cu pricina protesta împotriva obiceiurilor doamnelor din biserică de a-şi depila picioarele: „Fraţilor, să vă spun drept, eu personal m-am săturat să mai văd atâtea picioare catifelate!”

Joi la orele 5 p.m. va fi o întâlnire a noilor mame a bisericii. Doamnele care vor să devină mame în viitorul apropiat, să treacă pe la biroul păstorului.

Cei fără adăpost din oraşul nostru vor servi o cină cu fasole scăzută în subsolul bisericii. Va urma o serată muzicală.

„Asta a fost cea mai slabă predică pe care am auzit-o vreodată!” spuse un bătrânel, dând mâna cu pastorul bisericii, la încheheierea slujbei de duminică. Şi, în timp ce păstorul se uita înmărmurit, neştiind cum să răspundă, soţia bătrânelului interveni împăciuitor: „Nu-i acordaţi nici o atenţie, frate pastor! El nu ştie ce vorbeşte, este bolnav psihic: repetă doar ce a auzit de la alţii!”

Culese din spaţiul virtual

Lasă un răspuns

