Mandolina, prima dragoste

Mandolina a fost primul instrument la care am fost obligat să învăţ. Spun obligat, pentru că nu am avut dragoste pentru acest instrument, l-am învăţat trimis de părinţi forţat la cercul de muzică de la fosta „Casa Pionierilor”. După un timp am început să iubesc instrumentul datorită ieşirilor pe care le făceam cu orchestra. De acolo a venit dragostea pentru sora mai mare a mandolinei, chitara. Nu am mai pus mâna pe o mandolină de vre-o 12 ani…

Ehehe ce vremuri, muzicanţii erau respectaţi pe vremea răposatului Ceauşescu. Erai cineva dacă reuşeai să fi ales printre cei care cântau la festivalul naţional „Cântarea României”. Dar vă las cu amintirile mele şi vă doresc audiţie plăcută.

O interpretare superbă la mandolină a muzicianului Chris Thile.

Lasă un răspuns

