Postările cu Simina şterse

Am văzut că postările cu şi despre Simina au cel mai mare trafic. De asemenea am observat că majoritatea comentariilor vorbeau negativ despre aceste soliste. Pentru o clipă m-am văzut responsabil de discreditarea acestora.

NU vreau să fiu un catalizator al bârfelor creştine, nici nu-mi doresc trafic ca rezultat al defăimării altora. Vreau să fiu curat, sfânt şi integru, chiar dacă asta cere lepădare de sine, recunoaşterea publică a greşelilor făcute sau scăderea în Zelist. Prefer să urc în ochii lui Dumnezeu treaptă cu treaptă până ajung desăvîrşit în iubire, sfinţenie şi integritate.

Ca rezultat al acestor frământări interioare am şters toate postările cu şi despre  Simina, Gabi, Teofil Palincaş. Odată cu ele au fost şterse şi comentariile. NU ŞTIU ce să le spun comentatorilor din acele posturi. Să le cer scuze? Să-i rog să-şi facă mea culpa? Să încurajez neutralitatea unora şi spiritul acid al altora?

Cât despre mine, eu şi blogul meu vom sluji Domnului!

Nicu Meister

5 gânduri despre „Postările cu Simina şterse

  1. Decizia ti-a apartinut.
    Mie imi plac, mi-au placu si sunt zidita prin cantarile lor.
    Am inceput sa scriu si versurile cantarilor la videoclipurile adaugate, si voi continua, la fel, si pentru alti cantareti.
    Domnul sa fie cu noi toti!

  2. Multi tineri au lasat astfel de comm-uri,uneori,pe buna dreptate.Ele sunt un exemplu pt multi tineri cantareti si nu numai,si chiar pt adulti,prin aceste cantari fiind exprimata o incurajare,zidire,imbarbatare,asa ca nu cred ca era corect si foarte intelept sa le stergi inainte de a lua o decizie si cu noi,ascultatorii.Ceea ce cred eu e ca fetele.nu conteaza cat de mult au decazut sau au crescut[spiritual vorbind] aveau si au o voce minunata si niste versuri cu o valoare deosebita,de aceea cred ca ar trebui introduse din nou in paginile youtube-ului,pt ca multi crestini sa aiba posibilitatea de a se ragasi si a se ridica prin intermediul acestor versuri. Eu,am vazut si tineri care nu se credeau ”pocaiti” si care dintr-o intamplare,au postat sau au auzit o oarecare melodie,cantata de aceste fete,Simina si Gabriela si care s-au aratat foarte miscati de aceste cantari,de aceea cred ca Dumnezeu le-a inzestrat pe aceste fete cu o voce care imita ,uneori,legile Sale. Si fiind vorba de stersul acestor cantari,nu numai imaginile si fotografiile,comentariile au fost sterse,ci si cantari care aveau un background cu imagini care nu aveau nici o legatura cu fete,ci imagini decente,demne de cantarea respectiva.De asemenea,as dori sa iei legatura cu mine,si ,spre binele multor suflete ,sa le postezi la loc.In plus,nu aveai nici un drept de a le sterge fara cosimtamantul nostru.Ms! GBY!!

    • Stimată Gabi B. este primul tău comment aşa că îţi urez un călduros bun venit.
      Se pare că nu ai înţeles, despre ce este vorba. Eu am scris despre posturile din blogul meu „Flori de Nard”. Este adevărat că în trecut am făcut muncă de detectiv şi am luat legătura cu managerul muzical care a şters clipurile de pe Youtube, dar eu nu am avut şi nici acum nu am puterea de a decide reapariţia clipurilor. De fapt cred că odată şterse, nu mai pot fi recuperate. În plus, ştergerea clipurilor a fost ideea interpretelor, aşadar nu cred că erau „obligate” să obţină consimţământul internauţilor.
      Alte comentarii referitoare la impactul muzicii lor asupra tinerilor nu vreau să fac.

      • Multumesc pt explicatie…..Mda,in afara de de povestea asta,toate celelalte articole sunt foarte interesante. Totusi,ma bucur ca am dat peste el,faceti o treaba minunata….si,scuze de problemele cauzate.

Lasă un răspuns

