Betania, casa cântului, dulce casă

Ieri 3 februarie 2010 am avut bucuria să poposesc în Betania. Nu,  nu este aceea Betanie din apropierea Ierusalimului unde Isus se retrăgea adesea, este Biserica Penticostală Betania din Arad. Această biserică îşi merită numele din plin. Printre alte semnificaţii ale cuvântului Betania, două sunt expresive, aceia de casă dulce şi casa cântecului. Cu ajutor de sus, am ajuns cu aproape o oră mai devreme de începerea programului şi nu mică mi-a fost mirarea când în această casă dulce a membrilor ei, la 45 de minute înainte de începerea programului, 85% din congregaţie era deja prezentă! A fost ca un duş rece pentru mine. Deci se poate!

M-am simţit ca acasă în această biserică deoarece am fost primiţi cu multă căldură, atât din partea fratelui pastor dr. Pavel Rivis Tipei, cât şi din partea membrilor comunităţii. Parcă înainte de a veni l-a biserică, aceşti oameni, s-au îmbăiat în bună dispoziţie şi bucurie.

Casa cântecului i se potriveşte pentru că toate grupurile bisericii, laudă pe Dumnezeu cu pasiune şi cu multă bucurie pe chip. Cu 10 minute înainte de începerea slujbei fanfara a început să cânte. Crâmpeie de cer au creat fanfarişti cu muzica lor. Să nu credeţi că sunt străin de sunetul trompetelor şi al fligoarnelor şi de aceea am fost impresionat, nu, pentru că şi noi avem o mini fanfară la biserică, aşadar am putut face diferenţa.

Corul mixt format din 85 de persoane au întregit tabloul de Betanie casă a cântecului, urmat apoi de cântările în comun unde vocile celor care conduceau se distingeau foarte slab pentru că toată comunitatea cânta, cânta, nu mima versurile cântărilor. În aceiaşi seară a fost prezent şi fratele Vasile Oprea din Toflea şi la timpul potrivit a lăudat şi el pe Domnul cu o parte din grupul Rugul Aprins. Am cântat şi noi cei de la Sibiu pentru ca apoi timp de apx. 45 de minute să ne delectăm cu predica rostită de pastorul Bisericii Sfânta Treime din Sibiu, Vasile Barac.

Nu am avut aparatul foto pentru a surprinde momente din închinare sau arhitectura bisericii, singura fotografie este cea făcută de Radu Vulcu, la biroul fratelui Tipei unde am şi servit o masă regească.

Pentru mai multe detalii referitoare la activitatea acestei biserici puteţi accesa http://www.bisericabetania.org

Lasă un răspuns

