Interviu Ligia Seman

Semnalez  apariţia pe blogul lui Ioan Ciobotă a unui interviu impresionant cu scriitoarea creştină Ligia Seman. Cea care a dat viaţă romanelor: Handicapul conştiinţei, Funiile dragostei, Tragedie şi Triumf sau Domnind peste împrejurările vieţii, dezvăluie în acest interviu, drama familială care i-a marcat trecutul, dar pe care a folosit-o ca punte de lansare pentru o viaţă împlinită, trăită din abundenţă. În pragul disperării şi cu gândul sinuciderii în minte, autoarea prezintă modul în care Dumnezeu a intervenit în drama vieţii, ca un regizor iscusit, transformând cântecul de jale în simfonie a bucuriei.

Tatal meu, in felul lui disperat de a actiona, m-a pus intr-un colt, mi-a pus cutitul la gat si mi-a spus: „Daca nu te lasi de Cristos am sa te omor!” Cand tatal meu era cu un cutit in mana deasupra mea, eram gata sa-mi dau viata pentru Cel care si-a dat si El viata pentru mine.

Urmăriţi interviul integral pe http://ioanciobota.wordpress.com.

A consemnat pentru voi, Nicu Meister.

Un gând despre „Interviu Ligia Seman

Lasă un răspuns

