Cum arată pământul care va arde?

Când am văzut clipul, m-am gândit: dacă pământul creat de Dumnezeu este atât de superb, deşi sfârşitul lui va fi focul (Ziua Domnului insa va veni ca un hot. In ziua aceea, cerurile vor trece cu trosnet, trupurile ceresti se vor topi de mare caldura, si pamantul, cu tot ce este pe el, va arde. 2Pet.3:10) cum o să arate cerul, destinat nouă credincioşilor pentru veşnicie?

Cuvintele sunt de prisos, imaginile vorbesc de la sine. Clipul este creat de National Geographic, dar l-am găsit  la cei de la Creştin Total.



Un gând despre „Cum arată pământul care va arde?

  1. NU ESTE SUBIECTUL CARE SA-L ABORDEZI USOR……datorita unei boli care m-a intalnit pe strada decembrie nr2008 ,sufletul meu a cumpanit impreuna cu mintea si mi-au spus ca :
    DINTR-O VIATA,DINTR-O NOAPTE
    NU RAMAI DECAT CU-O BOARE
    CE-TI STRECOARA PRINTRE SOAPTE
    ORICE OM SA STII CA MOARE !
    deci intotdeauna trebuie sa ai bagajul (faptele bune) greu si sufletul usor pentru ca …..dar sa mai stam putin si sa ne bucuram aici de tot ce mai este inca..

Lasă un răspuns

