Versetul zilei (6)

Aş vrea să-mi ridic ochii, dar mi-e aşa de greu să-i ridic, sorele dreptăţii este atât de puternic, atât de strălucitor, parcă este mult mai confortabil să nu-i ridic, să-i ţin îndreptaţi în jos, chiar dacă jos este doar disperare, deznădejde şi oameni care-mi înşeală aşteptările, este mai comod să nu- mi ridic privirea.

Şi totuşi… parcă m-am sătutat de gunoaie, de măşi, de oameni falşi cu păreri bune despre ei înşişi, m-am săturat de eşec şi de noroi, vreau să-mi clătesc ochii cu lumina care vine din munţi, cu strălucirea divină care-mi redă încrederea şi-mi alină suferinţele, dar înainte de asta aş vrea să filtrez această lumină cu nişte ochelari că e prea puternică şi nu vreau să mi se întâmple ce i s-a întâmplat lui Saul din Tars, nu vreau să orbesc, vreau să mă protejez. O să-mi cumpăr ochelari cu lentile heliomate la sfinţenie că nu pot privii şi accepta atâta sfinţenie când îmi ridic privirea spre El, că doar scrie şi în Biblie : „Nu fi prea neprihanit si nu te arata prea intelept: pentru ce sa te pierzi singur?” (Ecl.7:16)

Aşa gândesc unii creştini, luându-şi toate măsurile de protecţie când se apropie de Dumnezeu şi apoi se miră că nu primesc răspunsuri sau că viaţa lor este searbădă, seacă şi lipsită de biruinţe. Doamne ajută-ne să privim ţintă la Capetenia si Desavarsirea credintei noastre, adica la Isus, care, pentru bucuria care-I era pusa inainte, a suferit crucea, a dispretuit rusinea, si sade la dreapta scaunului de domnie al lui Dumnezeu. (Evr.12:2)

Nicu Meister

Lasă un răspuns

