Jurnalul unei Biblii

12 Ianuarie: După sărbătorile Naşterii Domnului Isus – odihnă complectă.

7 Februarie: Mare curăţenie în casă. Mi-au schimbat locul. M-au surghiunit într-un colţ.

2 Martie: Fără să ştiu pentru ce, iarăş mi-au schimbat locul.

5 Martie: Înţeleg de ce m-au scos din colţil meu întunecat: Era aşteptată bunica. Ea m-a ţinut multă vreme pe genunchii ei. Pentru prima dată m-am simţit iubită.

17 Martie: Bunica a plecat. Nimeni nu se mai ocupă de mine.

21 Martie: mare eveniment: astăzi m-au dus la adunare.

10 Aprilie: Mă simt mereu părăsită. Niciodată nu vorbeşte nimeni cu mine, niciodată nu mă consultă.

1 Iulie: Pregătirea de călătorie. Se umplu valizele. Cineva arătându-mă, a pus o întrebare: “O luaţi?” Răspunsul a căzut ca plumbul: “Nu e nevoie”.

Iulie: Singură, lăsată acasă.

1 August: Întoarcerea din vacanţă. M-au acoperit cu ecusoane aduse din călătorie. Nu mă simt bine deloc.

10 August: Dificultăţi, îngrijorări. Încercări în casă. Aş fi avut multe lucruri de spus, dacă m-ar fi consultat; multe înştiinţări de făcut, multe mângâieri de dăruit.

Sursa http://ungandbun.wordpress.com

Lasă un răspuns

