Tinere talente (2): Laura Bretan

În Biserica Penticostală Betania din Chicago, păstorită de Luigi Miţoi, Laura Bretan, o fetită de 9-10 ani uimeşte prin talentul ei de a-L lăuda pe Dumnezeu prin cântare…

Multumesc Tamarei de sesizare!

5 gânduri despre „Tinere talente (2): Laura Bretan

  1. woow super talentata la ani ei imi plaace si ma rog ca DOmnu s schimbe cati mai multi pentru EL. si s fim acolo in cer dar nu multi o s poata sa indure ce ne va astepta din pacate dar Domnu s ne dea putere s rezistam pana el va veni sa ne ia acasa! Amin!

  2. Woow!Imi place Laura Bretan foarte mult,mai ales ca seman foarte mult cu ea si am vocea asemanatoare cu a ei.Cand am pus videoclipuri cu ea,tatal meu a crezut ca sunt eu.
    Domnul sa te binecuvinteze,Laura!

  3. Imi place foarte mult de Laura Bretan Domnul sa o Binecuvinteza imi imi place foarte mult cantecele ce le canta dar vreau sa fie scrise si versuri sau sa le scrie in comentariu.Amin

Lasă un răspuns

