Lena Moldoveanu: înmormântare scurtată

Serviciul de înmormântare a celei care a fost soţia fratelui Nicolae Moldoveanu, de miercuri 10 martie ora 12:30 a fost scurtat datorită programului redus al groparilor. Serviciul de înmormântare de la capelă a fost filmat şi este comentat pe larg de bloggerul creştin „Vestea Bună” şi poate fi urmărit pe: http://vesteabuna.wordpress.com/

4 gânduri despre „Lena Moldoveanu: înmormântare scurtată

  1. asa imi spunea bunica mea mereu.. „iubire tuturor si ura nimanui! ” Ea a plecat la Domnnul in luna ianuarie a acestui an,dupa o nu f lunga(2-3 luni),dar f intensa suferinta.. am vrut sa sp ca pe youtube unde e postat filmuletul de mai sus am vazut ca scrie ca cel ce canta este condamnat pe viata,nu stiu exact pt ce,insa laudat fie Dumnezeu pentru ca nu uita pe niciunul din noi,mai important decat orice in viata asta,cu bune si rele,este sa-l alegem pe El si sa sfarsim alergarea impeuna cu El.Dc nu s-ar fi indurat si de noi,cine stie unde am fi ajuns,poate eram si noi in situatia de mai sus.Este minunat ca Dumnezeu nu cauta la fata omului,ci se indura si primeste pe oricine in bratele Lui.

Lasă un răspuns

