Durerea despărţirii…

Astăzi a fost o zi tristă. Radio Vocea Evangheliei anunţa la intervale regulate trecerea în nefiinţă a unei femei în vârstă de 56 de ani. E tânără, m-am gândit şi chiar apropiată ca vârstă de mama mea. După al treilea sau al patrulea anunţ numele persoanei, mi-a atras atenţia. Cunoşteam pe cineva cu acest nume. Mergeam împreună prin cămine când eram student şi frecventam Alege Viaţa.

Să fie oare mama vechiului meu prieten Ovidiu? Fiori reci mi-au brăzdat şira spinării. Am luat repede telefonul şi am sunat la cineva cunoscut, timp în care mă consolam cu gândul că sunt mulţi cu numele de Munteanu… nu putea fi chiar mama lui Ovi.Vocea de la capătul firului îmi confirma temerea. Murise în urma unei operaţii care lupta să stârpească nemilosul cancer care-i măcina trupul.

M-am îmbrăcat în cea mai mare grabă şi am alergat la înmormântare. Vremea de afară, ploioasă şi innourată parcă plângea trecerea în nefiinţă a acestei persoane dragi multora. Era prea multă lume pentru apartamentul  unde a cunoscut gustul suferinţei şi al bucuriilor, aşa că serviciu de înmormântare a fost ţinut afară în faţa blocului, dar şi acolo a fost nevoie de amplificare pentru a se auzi peste tot. Unii vecini nu au mai avut puterea să iasă afară, ascultau de pe balcon sau de la fereastră ultimul mesaj al vecinei lor.

Au vorbit pe rând pastor Conf. univ. dr. Silviu Tatu, Pastor Gheorghe Câmpean, Dr. Pavel Gheorghie, Pastor Beniamin Poplăceanu, acompaniaţi de o parte din corul bisericii Betania.

Ştim că ne vom revedea, dar durerea plecării, este atât de sfâşietoare…. La revedere Livia Muntean!


Lasă un răspuns

