Florin Ianovici ne lămureşte

Am primit un comentariu de la Baraian Lucia în care este prezentat un „email răspuns”  din partea pastorului Florin Ianovici referitor la afirmaţiile sale din interviul dat pe postul de radio Cireşarii, cu privire la renunţarea sa din funcţia de pastor. Aici este afirmaţia sa!


To: lucia baraian
Sent: Tue, March 1
6, 2010 4:59:39 AM
Subject: Re:

Draga Lucia!

Nu stiu daca am fost bine inteles.
Eu nu am renun
tat la pastoratie.M-am supus la vot si biserica mi-a dat 93%. Mi-e drag Betelul si am sa slujesc biserica pana Domnul va spune stop. Eu ma refeream la alegerile de la Cult. Eu nu doresc sa candidez la presedentia Bucurestiului. Si fac lucrul acesta cu lepadare de sine.Nu vreau sa creada nimeni ca urmaresc sa obtin vreo functie.Dar deja Dumnezeu face lucruri nemaintalnite si aproape ca sunt luat pe sus si impins spre o lucrare la nivel de tara.Am pus conditii imposibile si Dumnezeu le-a implinit.
Vom vorbi pe larg atunci cand voi vedea si ultima conditie implinita.
Dumnezeu e mare si El poate tot.Iar de renuntat nu poate fi vorba.Sunt hotarat sa fac tot ceea ce Dumnezeu imi spune. Dar sa o spuna El, nu omul.
Multumesc de incurajare.

Cu drag,
Florin Ianovici

2 gânduri despre „Florin Ianovici ne lămureşte

  1. FRATELE FLORIN este un adevarat luptator iar biserica lui este in continua crestere ,astfel nu ar avea cum sa fie o frana in calea biserici, mai degraba este un factor de crestere in biserica betel…..daca ar infrana toti pastorii bisericile cum o face el sa-r putea ca domnul sa vina la noapte .lucia

Lasă un răspuns

