Mărturie Ştefan Lepădat

Am auzit o voce care-mi spunea: STEFANE, CE-AI DE GAND?
Am inceput sa plang.

Doamne, nu pot sa ma las de tigara, de femei si de bautura. Dar daca Tu ma ajuti, de azi eu ma las.Cristos S-a aplecat in balta si in mizeria vietii mele, m-a scos, m-a dus in atelierul Lui, m-a pus pe masa Lui si a lasat ca sangele Lui sa ma spele de orice pata si de orice mizerie si m-a facut fiu de Dumnezeu.

Stefan Lapadat s-a nascut intr-o familie de credinciosi penticostali din Lipova, insa la adolescenta a uitat valorile in care a fost crescut si a inceput sa guste viata.A fugit peste granita in Iugoslavia, a ajuns in Statele Unite si acolo a continuat cu discoteci, batai, viata de noapte si tot ceea ce credea ca-i aduce fericirea. Dar L-a intalnit pe Cel care i-a dat intr-adevar fericirea, pe Cristos Domnul.

Citiţi mărturia integrală pe http://ioanciobota.wordpress.com

Articole asemănătoare

Mărturie Tony Anthony

Mărturia unui alcoolic

Preot arab spune adevarul despre islam

Dumnezeu cercetează bogaţii lumii

Interviu Ligia Seman

Povestea unei vieţi

Lasă un răspuns

