Corurile bisericilor din Sibiu sub bagheta dirijorului David Popa de la Sf. Treime

2 gânduri despre „Corurile bisericilor din Sibiu sub bagheta dirijorului David Popa de la Sf. Treime

    • Dragă Horia Opran,
      Într-adevăr Dumnezeu este suveran peste toate lucrurile şi El controlează şi paralizia ta şi neputinţa mea! NU vreau să ofer sfaturi gratuite, deoarece numai atunci când treci printr-o încercare identică poţi cunoaşte adâncimea disperării. Si totusi vreau să te încurajez cu imaginea celor trei tineri din Babilon care au fost aruncaţi în cuptorul încins, vezi Daniel 3:17  „Iată, Dumnezeul nostru, căruia îi slujim, poate să ne scoată din cuptorul aprins, şi ne va scoate din mâna ta, împărate. Şi chiar de nu ne va scoate, să ştii, împărate, că nu vom sluji dumnezeilor tăi, şi nici nu ne vom închina chipului din aur pe care l-ai înălţat!”
      Sper ca Dumnezeu să-ţi dea puterea Sa pentru a putea spune şi tu: „Stiu ca Dumnezeu are putere să ma vindece şi chiar dacă nu o va face eu voi continua să-L slujesc până la capăt”. Sunt cuvinte mari şi promisiuni măreţe, pe care un om nu le poate face de unul singur ci numai cu ajutorul Duhului Sfânt.
      Noi nu avem privirea de ansamblu a lucrării pe care Dumnezeu o face în noi, vedem doar prăpastia în care ne zbatem acum, sau muntele de pe care fluturăm steagul biruinţei atunci, însă El are vederea unitară a ceea ce vom fi după ce am trecut prin văi, cuptoare, munţi şi prăpăstii.
      Referitor la întrebarea ta: „Când o să mă vindece Dumnezeu?” pot spune cu sinceritate că nu ştiu. Poate fi astăzi poate fi peste 3 ani sau poate va trebui să porţi această povară toată viaţa, vezi Pavel 2 Corinteni 12:7-9  „Şi ca să nu mă umflu de mândrie… mi-a fost pus un ţepuş în carne, un sol al Satanei, ca să mă pălmuiască, şi să mă împiedice să mă îngîmf. De trei ori am rugat pe Domnul să mi-l ia. Şi El mi-a zis: „Harul Meu îţi este de ajuns; căci puterea Mea în slăbiciune este făcută desăvârşită.”
      Fi binecuvântat!

Lasă un răspuns

