Adevăruri rostite de Florin Ianovici

În urma postării clipului şi a articolelor cu şi despre pastorul Florin Ianovici, am realizat un schimb de emailuri cu domnia sa, din care spicuiesc unele gânduri care, cred eu, nu ar trebui să rămână uitate la mine în calculator, ci ar trebui lecturate de cât mai multă lume. Dacă vă întrebaţi de ce, răspunsul îl veţi găsi în cuvintele rostite de dumnealui.

Pentru publicarea acestor rânduri am primit aprobarea autorului.

Imi iubesc biserica cu dragostea unei mame disperate.M-as face maturator in biserica daca as sti ca prin aceasta inca unul s-ar intoarce la Hristos.

Anul acesta am cerut confirmarea si am anuntat ca timpul „Ianovici” e pe ultima suta de metrii.Pentru ca biserica are nevoie de suflu sfant, curaj si dedicare.Am ridicat doi tineri pe care intentionez sa îi fac pastori.

Dragostea nu se alege din 4 in 4 ani.E pe viata.De aceea i-am asigurat ca nu plec din Betel.Doar ca voi cauta un colt unde sa stau discret in rugaciune.Oamenii au plans si m-au rugat sa renunt la ideea de a pleca peste 4 ani.

Dar stiu ca atunci cand puiul de vultur este aruncat din cuib si cade ca o ghiulea…intreaba disperat:”de ce mama?”…raspunsul e:”zboara puiule,zboara!”.Mi-e frica ca nu cumva altii sa nu mai zboare pe langa mine asa ca ii arunc din cuib in picaj.Vor deschide ei aripile…

Articole asemănătoare:

Impresii de la întâlnirea Cireşarii din Sibiu

Florin Ianovici renunţă la pastoraţie

Florin Ianovici la Sfânta Treime (SB)

2 gânduri despre „Adevăruri rostite de Florin Ianovici

  1. Un păstor adevărat, un predicator excelent, UN OM A LUI DUMNEZEU! Am avut privilegiul să-l cunosc de foarte mult timp, chiar din perioada în care nu era păstor, şi tot timpul a fost o persoană deosebită. Dumnzeu v-a binecuvânta alegerea pe care a făcut-o şi lucrarea lui mai departe….

Lasă un răspuns

