Ziua mea – Ziua familiei

Ziua de 15 mai a fost declarată de către Adunarea Generală a Organizaţiei Naţiunilor Unite ca fiind Ziua Internaţională a Familiei, prin Rezoluţia 47/237 din 20 septembrie 1993. La propunerea Institutului Român pentru Drepturile Omului, ziua de 15 mai a devenit oficial, Ziua Familiei Române.

Această zi ar trebui să reprezinte pentru noi toţi o ocazie de sărbătoare, de linişte şi pace în cadrul fiecărei familii. Sărbătorirea acestei zile are o mare importanţă pentru comunitatea internaţională, care acordă sprijin în mod constant şi contribuie la îmbunătăţirea cadrului legislativ şi social în vederea creşterii rolului familiei în viaţa socială.

Astăzi împlinesc 33 de ani. Am 7 ani de căsnicie, 2 copii scumpi şi o soţie pe care  aş realege-o zilnic din miliardele de femei de pe planetă, pentru a-mi fi alături.

Privesc în urmă, văd deciziile bune pe care le-am luat şi mă felicit. Îmi sar în ochi hotărârile pripite şi mă gândesc la cum ar fi fost dacă le-aş fi evitat. Probabil că viaţa îmi era mai bună, dar caracterul era încă nedefinit,  posibil să fi fost într-o poziţie mai înaltă, dar omul dinlăuntru ar fi fost pipernicit, e cu putinţă să fi fost mai chiabur, însă cu siguranţă nu atât de dependent de Dumnezeu. Aşadar, privesc toate decizile luate, ca făcând parte din planul măreţ a lui Dumnezeu care le are pe toate în control şi mă supun suveranităţii Lui.

Dorinţe de viitor? Îmi mai doresc dacă va îngădui Dumnezeu, copii. Aş vrea să lucrez full time pentru lărgirea Împărăţiei şi să nu-mi mai consum neuronii agitându-mă să-i crească investiţia „faraonului”. Îmi doresc să petrec mai mult timp cu familia şi să ducem împreună evanghelia în cât mai multe sate româneşti.

Acesta este pulsul vieţii mele la 33 de ani!

Nicu Meister

4 gânduri despre „Ziua mea – Ziua familiei

  1. Draga Nicu,
    Eu iti doresc sa ai parte de bucuria vietii din belsug!
    Sanatate duhovniceasca si trupeasca, putere de marturie si de slujire sa ai!
    Sa fii binecuvantat si sa fii o binecuvantare!
    La multi ani!

Lasă un răspuns

