Licenţa, un sprint intelectual!

Sunt pe ultima sută cu licenţa. Lucrarea e terminată, trebuie doar tipărită şi trimisă la Bucureşti. Activitatea mea de pe blog a scăzut considerabil şi cu siguranţă nu va urca prea mult în următoarele zile deoarece sunt în sprint intelectual până în  22 iunie.

Prin harul care mi-a fost dat de Dumnezeu am încheiat ultimul an ca şi student integralist cu media 8,90. Media celor patru ani de studiu este aproape 9.  Aceste note reflectă mila Providenţei dar şi sprijinul altor studenţi dragi mie pe care-i amintesc aici: Ionuţ Chiriţă, Caius Giurgiu, Dorel Topală şi alţii,  care într-o măsură mai mică sau mai mare au contribuit la acestă etapă din viaţa mea, de student familist.

Pentru toţi cei care urmăriţi acest blog, regulat sau sporadic, vă rog să mă pomeniţi şi pe mine în rugăciunile voastre, ca Dumnezeu să se îndure de mine în continuare, să-mi dea putere de  asimilare a materialului pe care-l învăţ şi să fac faţă cu brio comisiei de examinare. Examenele vor avea loc pe 22 şi 23 iunie a.c.

Fotografia prezentată este cea care ne-a fost cerută de secretariatul universităţii pentru dosarul de licenţă şi este proaspătă, adică mai precis are o vechime de 3 ore şi 24 de minute. Aşa arăt după încă 4 ani de studii. Menţionez că ochelarii i-am colecţionat în anul II de studii.

Mulţumiri speciale profesorului coordonator, pastor lector univ. dr. Nelu B rie şi celei care s-a chinuit la corectarea licenţei, Simona Şerban, precum şi bisericii „Sf. Treime” care m-a sprijinit  şi o face în continuare. Mulţumesc pastorului Vasile Barac şi departamentului tineri & adolescenţi a bisericii, care sunt nişte suporteri spirituali excelenţi. Mulţumesc familiei care m-a sprijinit şi fără de care îmi era imposibil să ajung unde sunt. Rolul principal în piesa „Licenţa” la jucat soţia mea scumpă, care a dat dovadă de multă jertfire şi lepădare de sine. Dacă am uitat pe cineva, să mă iertaţi!

Lasă un răspuns

