Speranta învierii

Nu te-opri, bate-mi cuie-n mâini

Crezând că-i bine aşa

Fă ce vrei, dar nu uita

Într-o zi vei regreta

Eu voi învia

Nimeni nu mă va putea lega

Da, voi învia

Moartea nu mă va ţinea

.

Nu te-opri, bateţi joc

Eu te iubesc neîncetat

Fă ce vrei, dar în curând

Eu voi fi eliberat

Şi voi învia

Nimeni nu mă va putea lega

Da, voi învia

Moartea nu mă va ţinea

.

Fă ce vrei, dar şi acum

Tu vei vedea că ai greşit

Nu te-opri, eşti liber azi

Să faci ce vrei, dar nu uita

.

Că voi reveni

Nu-i putere să mă poat-opri

Da, voi reveni

Şi poporu-mi voi răpi


Lasă un răspuns

