Voi rămâne în ploi

Chiar dacă pasul mi se-opreşte
Şi deseori privesc-napoi
Eu văd cuvântul ce-mi vorbeşte
Isus a spus: „Voi fi cu voi”

/:Voi rămâne în ploi
voi rămâne-n furtuni
Voi rămâne cu Tine
Că doar Tu faci minuni
Isuse, eşti tot ce-mi doresc:/
Pe tine te iubesc…

Ca Pavel şi Sila odinioară
Să-ţi cânt în încercare,
De sunt încătuşat să nu mă doară
Să-fiu cu tine în întristare

Iar pentru ziua care vine
Ajută-mă necazul să-l înfrunt
La masă-n cer să fiu cu Tine
Că tu ai spus Eu vin curând.

Un gând despre „Voi rămâne în ploi

Lasă un răspuns

