Diferenţe

Acest clip ilustrează aşa de bine administrarea diferenţelor dintre noi. Pavel are un principiu referitor la diferenţele dintre noi, pe care-l expune în Filipeni 3:15  „Gândul acesta, deci, să ne însufleţească pe toţi, care Suntem desăvârşiţi; şi dacă în vreo privinţă Sunteţi de altă părere, Dumnezeu vă va lumina şi în această privinţă.” Din păcate însă, acest principiu este ignorat, chiar aruncat la gunoi, iar oamenii sunt stigmatizaţi dacă nu au aceleaşi obiceiuri, crezuri sau principii ca ale noastre. NU aş vrea să ucid pe fratele meu concentrându-mă pe diferenţele dintre noi, arătându-i cât este el de limitat şi cât sunt eu de luminat ci mai degrabă îmi doresc puterea de a aştepta în tăcere luminarea lui de către Dumnezeu în acea privinţă sau luminarea mea…

Lasă un răspuns

