Aţi auzit de „cafea în aşteptare” ?

“Am intrat într-o cafenea mică impreuna cu un prieten de-al meu și am asteptat sa dam comanda. În timp ce ne apropiam de masa noastră, doi oameni vin și se duc la tejghea:
– Cinci cafele, te rog. Doua pentru noi și trei ” in asteptare “.
Ei si-au platit comanda, si-au luat cele doua cafele si au iesit. Eu il intreb pe prietenul meu:
-Ce sunt alea cafele ” in asteptare ” ?
-Aștepta și vei vedea, mi-a raspuns.
Au intrat mai multe persoane ulterior. Doua fete au cerut cate o cafea, au platit si au plecat. Urmatoarea comanda a fost de șapte cafele și a fost făcuta de trei avocati – trei pentru ei și patru “in asteptare”. Eu încă mai întreb care e treaba cu aceste cafele “in asteptare”. Dintr-o data un om îmbrăcat în haine ponosite care arată ca un cerșetor vine prin ușa și intreaba: Aveti o cafea ” in asteptare ” ? Atunci am inteles.”
[sursa: http://petricamoisuc.wordpress.com/%5D

Sunt locuri in lume unde se practica inclusiv mancare. Frumos! Ai nevoie de un proprietar de restaurant care să vrea sa faca asta, chelneri cinstiţi care sa respecte dorinta sponsorului, că oameni săraci care să o bea  se vor gasi oricand.

Lasă un răspuns

