A fost un înger printre oameni…

Imagine

Cu durere în suflet am primit vestea trecerii la Domnul a sorei Victoria. Din casa dumneaei am plecat îmbrăcat în mire. O perioada de 5 ani am fost musafirul ei. Spun musafir, pentru că deși trebuia să plătesc lunar o chirie erau luni în care primeam eu bani de la dumneaei. Pentru că părinții mei erau departe, ea era prima la care apelam pentru sfaturi sau călăuzire. Bucuriile împărtășite cu tanti Victoria erau mai frumoase iar necazurile se înjumătățeau. A fost mamă și tată multora dinaintea mea și altora care au venit după mine. Prin intermediul ei l-am cunoscut pe fratele Niculiță Moldoveanu. În casa sorei Victoria Vasile se țineau într-o vreme întălnirile duhovnicești conduse de fratele Niculiță. Nu știu dacă treceau 2 sau 3 zile ca cineva să nu-i treacă pragul. Avea ușa deschisă la orice oră din zi sau din noapte. Ospitalitatea acestei surori era proverbială. A fost toiag pentru mulți neputincioși, alinare pentru multe suflete zdrobite și bancă(fără dobândă) pentru și mai mulți nevoiași. Doamne mai ridică astfel de surori/înger dintre noi care să ne fie model în viață. La revedere tanti Victoria!

2 gânduri despre „A fost un înger printre oameni…

  1. Silviu Titirca, via Facebook… A fost o binecuvantare reala pentru familia Titirca si chiar multe familii i-au pasit pragul si s-au infruptat din bunatatea si dragostea dansei. Nu avea preferinte, ajuta pe toti asa cum putea. Stim ca ne vegheaza si acum de sus pe cei ce au devenit doctori, ingineri, economisti, pastori, etc din casa ei.

  2. Omagii si condoleante si din partea familiei Titirca Mihai .jr. Dorim sa
    Multumim Domnului pentru privilegiu de a cunoaste.In viata familiei noastre a lasat o amprenta ce o purtam adanc in inima .Intr-o iarna friguroasa in care purtam in pantece primul nostru copil , toti fratii ne refuzau crestineste prin cuvinte care nu ne tineau de caldura un ajutor , atunci Domnul a trimis ingerul Lui pazitor in viata noastra si prin acest inger am primit si simtit caldura bratelor scumpului nostru Mantuitor.

Lasă un răspuns

