Două generaţii…

Imagine

Am primit vestea cu mare durere.Bunica mea din partea mamei, ultima mea bunică în viaţă a trecut la cele veşnice. Nu a zăcut la pat şi la cei 82 de ani pe care-i împlinise în 13 noiembrie, era plină de viaţă şi lupta aprig cu viaţa. La începutul lunii decembrie, anul trecut, şi-a îngropat cel de-al treilea băiat. Soţul şi l-a pierdut în urmă cu 35 de ani. În ciuda acestor pierderi a fost puternică şi nu a permis bolilor multiple să o îngenuncheze. Luptele ei, căderile, perseverenţa şi vitejia caracterului, a dăltuit un om frumos, un om care a văzut multe şi a fost martor tăcut al istoriei care se scurgea.

Acum ea a predat ştafeta generaţiei următoare, adică celor din generaţia mea şi mă întreb, oare sunt la fel de puternic, există în mine tăria să mă ridic de fiecare dată din ţărâna în care mă îngenunchează viaţa? Oare voi fi la fel de victorios în ispitele viclene care încearcă să mă doboare de pe cale? Las eu o urmă luminoasă şi sunt eu model pentru generaţiile care vin după mine? Probabil că viitorul îmi va răspunde la aceste întrebări şi Dumnezeu va vedea diferenţa dintre generaţii.

Doamne, vreau ca în generaţia mea să fiu un stindard al neînfricării, un drapel al tenacităţii care flutură pentru generaţiile următoare, aş vrea să duc mesajul adevărului în ciuda furtunilor vieţii, chiar dacă voi fi zdrenţuit sau murdărit de alţii, chiar dacă voi fi aruncat de pe redută, mesajul meu să nu se dilueze şi inima mea să nu înceteze să bată pentru Tine.

Lasă un răspuns

