Mulțumesc oamenilor care au văzut ceva în mine

Investiția în oameni este cea mai mare avere. Aș vrea să aduc un cuvânt de recunoștință oamenilor cu impact din viața mea. Oameni care au văzut ceva în mine și m-au încurajat ca acel ceva să iasă la suprafață și să vadă lumina realității. Au fost oameni care au dat aripi viselor mele și m-au ajutat să ajung acolo unde nu credeam că pot ajunge vreodată.

Mulțumesc părinților mei și iubitei mele soții, bunica Margareta, Nelu Dobrin, Victoria Vasile, Doina Jalea, Vasile Holerga, Marcel Rățoiu, Sabina Cioflec, Magda Peter, Neluțu Scheau, Neluțu Hurgoiu, Maria S., Anca David, Nelu Brie, Eugen Jugaru, John Tipei, Vasile Barac, Cristi Talpă, Caius și Cristina Giurgiu, Ionuț Chiriță, Magda Iuga, Bianca Văcariu … (lista este în lucru)

Conștient sau inconștient, v-ați lăsat amprenta în mine. Mă rog, ca Cel care v-a modelat așa de minunat, să vă răsplătească și să vă poarte mereu în carul Său, din biruință în biruință. Fiți binecuvîntați cu multă pasiune și putere de influență, cu multă viață plină entuziasm și bucurie în fiecare zi pe care o trăiți.

Lasă un răspuns

