Pulsul vieții la 39 de ani

2015-12-30 11.56.44În urmă cu 39 de ani în jurul orei 23:30, vedeam pentru prima dată lumina becurilor din maternitate, nu pot spune lumina zilei pentru că era noapte, nici lumina lunii că nu mă luase nimeni special să mă ducă la geam să văd strălucirea astrului nocturn. Cum se vede viața de la înălțimea celor 39 de trepte urcate spre veșnicie? Privesc în urmă, văd deciziile bune pe care le-am luat şi mă felicit. Îmi sar în ochi hotărârile pripite şi mă gândesc la cum ar fi fost dacă le-aş fi evitat. Probabil că viaţa îmi era mai bună, dar caracterul era încă nedefinit,  posibil să fi fost într-o poziţie mai înaltă, dar omul dinlăuntru ar fi fost pipernicit, e cu putinţă să fi fost mai chiabur, însă cu siguranţă nu atât de dependent de Dumnezeu. Aşadar, privesc toate decizile luate, ca făcând parte din planul măreţ a lui Dumnezeu care le are pe toate în control şi mă supun suveranităţii Lui. Cât despre mine, eu şi casa mea vom sluji Domnului. Iosua 24:15

Lasă un răspuns

