Între noi, bărbații – Identitatea bărbatului

emisiunea-inb

În urmă cu un an de zile, am început la RVE Sibiu o emisiune despre bărbați avându-l ca interlocutor pe pastorul Emanuel Dobrin. A fost un proiect nou, un drum nebătătorit pe care călcam pentru prima dată. Privind în urmă, pot spune că a fost o alegere inspirată și un proiect care merită investiția resurselor mele de toate felurile. Nu mă așteptam ca impactul acestei emisiuni să fie atât de puternic, dar acum, cred cu tărie că subiectele tratate au ajutat și ajută încă mulți bărbați să-și modeleze caracterul după modelul Scripturilor. Aveți aici prima emisiune, înregistrată anul trecut. Audiție cu folos!

2 gânduri despre „Între noi, bărbații – Identitatea bărbatului

  1. Nicu, pentru RVE Sibiu este un mare plus să te avem (și să vă avem) în echipă… Chiar dacă nu atât de mult cât ne-am dori! Mulți ani cu rod pentru Acela care merită toată onoarea!

    • Mulțumim Cristina, ca pana unui scriitor iscusit îți sunt cuvintele, capabile să încurajeze și să ridice… Mă bucur să cunosc astfel de oameni, flori rare, pe cale de dispariție!

Lasă un răspuns

